vrijdag 14 april 2017

paasleuks

Echt he, het is alweer half april en het paasweekend is al begonnen! Dat het zo snel gaat dit jaar, ik vind het ongelooflijk...

Afgelopen tijd heb ik erg veel gewerkt, en ben volop bezig met allerlei verschillende leuke dingen die ik gezien op Instagram, waar ik heel erg actief ben.  Het gaat zoveel sneller dan blogberichtjes schrijven, maar ik doe mijn best om deze blog ook lekker vrolijk en vol inspiratie te houden ;-)

Met alle frisse kleurtjes in de natuur kon ik eigenlijk niet naar mijn oude vertrouwde roze palet grijpen voor het laatste haakproject. Ik koos, geheel tegen mijn eerste ingeving in, voor pastelkleurtjes zoals geel, mint en lichtblauw.


Het gaat een pollevie wrap worden, misschien heb je die al eerder gezien ergens, dus origineel ben ik niet. Maar soms is het wel makkelijk om een leuk idee van een iemand anders te gebruiken als start en dan zelf wat eigen dingetjes toe te voegen.


Dus, hier het vrolijke begin...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...