donderdag 17 mei 2012

waar blijft de lente?

 Het blijft maar fris, met veel regenbuien en weinig zonnige momenten om buiten in de tuin te zijn en te genieten van het ontluikende groen. In het voorjaar komt wel altijd de drang om gezond te eten en nog wat af te vallen voordat het moment daar is dat de zomerrokjes uit de kast kunnen!



Al een paar weken ben ik weer bezig met zo min mogelijk koolhydraten eten, dus ziet mijn menu er heel groen en gezond uit, en eerlijk gezegd is het geen straf! Ik mis de boterhammen niet, maar heb wel een paar crackers die mee kunnen naar het werk, want een salade meenemen is niet echt handig.


Een paar kilootjes ben ik wel kwijt, maar echt schokkend is het resultaat niet. Ach, er zijn belangrijkere dingen in het leven...en gezondheid is er eentje van. Dan doe ik het daar maar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...