zondag 6 mei 2012

nog wat koninginnedagherinneringen....

Het is alweer een klein weekje geleden, maar ik heb nog een paar leuke impressies van onze Koninginnedag in Delft. Het was een echt cadeautje dat het weer zo mooi was, het geeft toch een extra feestelijk tintje aan de activiteiten, en eerlijk gezegd vind ik ook niets zieliger dan kinderen op een kleedje in de regen en kou!
De middelste foto is van mijn collega Pauline, onze 'queen of the day' die helaas moest werken op deze prachtige dag. Maar dat deed ze met flair zoals je ziet....


 
 Deze afgelopen week was echt een ongelooflijk drukke week. Ik had geen verlof aangevraagd, ondanks de meivakantie en dus gewoon gewerkt. Tussendoor hebben we Iris verhuisd van haar tijdelijke studentenkamer naar een leuk meidenstudentenhuis, wat veel heen en weer rijden en heel wat uurtjes klussen en inpakken kostte.
Geen tijd dus voor creatieve uitspattingen, alhoewel ik 's avonds op de bank wel druk bezig geweest ben met het haken van een kussentje in de kleuren van haar nieuwe kamer. Het was twee dagen 'te laat' af, dus het ligt nog hier en nu kan ik het wel nog even op de foto zetten binnenkort hier showen.

Vorige week heb ik een layout gemaakt met een hele grote foto, 20 bij 30. Op de foto zelf heb ik de journaling gemaakt, en meteen even vastgelegd hoe ik dat aangepakt heb.




Door de lijnen van de tekst op een doorzichtig papier op de juiste positie te tekenen heb ik een mal gemaakt. Daarvan knipte ik steeds een stukje weg zodat ik de tekst op de foto netjes recht kon schrijven.


Op deze manier was ik er zeker van dat ik goed uitkwam met de tekst, en niet op het allerlaatste moment de layout nog zou ruïneren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...