vrijdag 14 december 2012

een roze kerst...

Er wordt hier heel veel aan kerstversieringen gedaan hoor, echt waar. Van kerstspulletjes haken tot de kamer versieren en lichtjes ophangen. Alleen, niet in de traditionele kerstkleuren!

Ik kan het echt niet laten, maar toch haal ik altijd de roze spulletjes ertussenuit. Of ik pak mijn roze katoen om een lief kerstsokje te haken.


Ook op de open haard heb ik de kaarsjes en andere versieringen in het roze bij elkaar gezocht. En de roze kerstster vond ik onweerstaanbaar in de bloemenwinkel, veel mooier dan de doorsnee rode.


En zo ziet het kersttafereeltje eruit als het donker is en de waxinelichtjes aan gaan....aaahhhh....

En mocht het je een beetje teveel van het goede zijn, dan heb ik als afsluiter nog een andere kleur in de aanbieding. Over deze oranje jas heb ik twee weken lopen denken, en na die tijd besefte ik dat ik spijt zou krijgen als ik hem liet hangen in de winkel. Met deze zelfgebreide sjaal in een hele mooie gemeleerde wol van Lana Grossa Olympia waar ook weer een flinke dot oranje in zit is het een kleurrijk geheel... misschien iets teveel voor een bijna 50-jarige, maar he, hoe ouder hoe gekker....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...