dinsdag 15 januari 2013

onverwachte winter!

Na al die hoge temperaturen en een groene kerst, ben ik helemaal overvallen door dit winterse weer! Maar wel heel bijzonder, dat hier in het westen van het land zo'n dik pak sneeuw ligt.
Ik schat dat er vannacht zo ongeveer 15 centimeter gevallen is, echt een flinke laag. De auto onder de sneeuw vandaan halen was nog een hele klus...







Het zonnetje brak heel voorzichtig door en daardoor kon ik mooie foto's maken tijdens een heerlijk fris winterwandelingetje. Tot mijn verbazing zijn mijn wangen zelfs een beetje verbrand door de zon die op de sneeuw reflecteerde.
Wel zielig voor Lotje, dat ze de sneeuw maar niets vindt. Naar buiten gaan wil ze niet, en als we haar toch even buitenzetten kruipt ze bang onder de tuinstoelen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...