woensdag 4 april 2012

paaspost voor een lieve vriendin

Tja, die schattige enveloppen vroegen meteen om actie, dus de allerleukste envelop die ik gemaakt heb kreeg een bijpassend kaartje voor mijn vriendin. Zij is gek op loslopende scharrelende kippen en het echte boerderij leven, dat weet ik nog van ons uitje naar de landelijke pipowagen vorig jaar waar de kippen rond ons stekje scharrelden.



Als ik haar zo hier zie zitten word ik weer helemaal blij, wat was het heerlijk! Zie je de bruine kip aan de zijkant, daar had ik het over...Maar terug naar de enveloppen... Van dezelfde foto was bij de inhoudsopgave een kleinere uitvoering te vinden, die heb ik gebruikt voor een bijpassend kaartje. Zakje thee aan de binnenkant als verrassing, piepklein kadootje of schrijf je tegenwoordig alweer cadeautje? Ik loop achter met de steeds veranderende spellingsregels.




Dus ik ben reuze benieuwd wat ze van deze paaspost vindt!

Last year I had a wonderfull and relaxing getaway with my best friend. I discovered her enthousiasm about chickens, running around our van, and decided to make an envelop for her with a chicken and wooden shoes to remind her of that. Hopes she really enjoys it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...