zondag 5 augustus 2012

is iedereen op vakantie?

Vreemd, om zo midden in de zomer nog thuis te zijn. Elk jaar zijn we in het hoogseizoen met de kinderen op vakantie geweest in Zuid Europa, maar dit jaar zijn de oudsten zelf op vakantie geweest met vrienden. En wij moeten nog even geduld hebben, dit jaar gaan we heel laat pas weg.

Vorig jaar heb ik op vakantie een smash-album mee genomen om te vullen tijdens de reis. Dat was echt heel leuk om te doen, en ik kijk nog steeds graag terug in het boek. Op dit blog heb ik het nog niet laten zien, alhoewel sommige van jullie het al kennen. Een paar bladzijdes dan, ook om mijzelf weer te inspireren want ook dit jaar heb ik er al weer eentje klaar liggen (een roze!)

Ik heb alleen foldertjes, plaatjes en memorabilia gebruikt die ik daar tegen kwam. Heb twee stickervellen met letters en traveljournaling meegenomen van thuis, plus wat gekleurd plakband. Met alleen stiften, pennen en lijm hoef je verder niet veel te doen om deze leuke basis albums vrolijk te maken. Thuis heb ik nog wat kleine fotootjes hier en daar tussen geplakt. En  oja, de slinger op de tweede layout is geknipt uit de echte slinger die ik opgehangen had op Aad's verjaardag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...