vrijdag 1 februari 2013

een kaartje met warme inhoud in winterse verpakking


Al een paar maanden heb ik die prachtige stempels van Ludiec in de kast liggen, en ik moest even heel goed nadenken hoe ik die wilde gaan gebruiken. Na wat probeersels kwam ik erachter dat het erg mooi staat om de cirkelstempel met tekst aan de buitenrand op twee verschillende papiertjes te stempelen, en daarna met een cirkelpons het middelste gedeelte uit te stansen. Dan de twee plaatjes weer op elkaar met een dik stukje foamtape ertussen zodat het een beetje uitsteekt, et voila! De tekststempel 'appeltaart' heb ik op het achtergrondpapier gestempeld, met daaroverheen een vellum-papiertje met heel zachte chalk-inkt bestempeld met theekopjes en swirls. In het echt zijn ze veel mooier en de foto doet ze geen recht, helaas. Ik was pas laat in de middag klaar en het was al aardig donker aan het worden.


Ook heb ik deze matchbook-kaarten gemaakt, met dezelfde stempels en ook weer eens een theezakje erin, dat blijft een terugkomend detail hier!

Alles natuurlijk onder wakend oog van Lotje, die de doos met papier met hart en ziel bewaakt!



En van de Allerhande van deze winter heb ik bijpassende winterse envelopjes gevouwen, zodat het allemaal in stijl blijft!


1 opmerking:

  1. Heidi wat gaaf! Je envelopjes zijn ook zo leuk. Ik heb van Nicol v. B. ook een enveloppenmal gekregen. Die ga ik snel eens tevoorschijn halen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...