woensdag 13 februari 2013

retro kleurtjes...

Deze katoen heb ik gekocht vanwege de heerlijke kleurtjes. Geen idee wat ik ermee moest maken, zeker omdat deze kleuren totaal niet passen bij de inrichting van mijn huis, daar voeren grijs en roze de boventoon. Dus na wat te fleurige bloemen (patroontje African flowers) en wat gedraal, bedacht ik opeens dat een klein sjaaltje wel leuk zou zijn. Omdat er een sprinkeltje roze in zit past hij prima bij mijn overwegend roze vestjes en colbertjes, en zelfs bij mijn oranje winterjas.


Lekker om nu met deze kou vrolijk te worden van die felle kleuren. De bloemen die op tafel staan, de gemengde gerbera's, passen er precies bij, en ook daar vrolijkt een mens van op. De bloemen zijn eigenlijk van Esther, die dit weekend kampioen is geworden met haar team bij zaalhockey!


Ongelooflijk knap, en leuk dat het in het weekend was van haar verjaardag, dubbel feest dus. Ze is 14 geworden en heeft deze taart helemaal zelf gemaakt. Zaterdagavond heeft ze samen met een groepje vriendinnen de hele taart opgesmikkeld, dus eerlijk gezegd weet ik niet of hij lekker was...maar dat zal vast wel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...