vrijdag 7 februari 2014

Pimp je (boodschappen)tas!

Alweer stond ik bij de supermarkt voor een paar vergeten boodschapjes, maar zonder tas natuurlijk. Al die slechte plastic tasjes, ik heb er een hekel aan. Ik heb een klein netje in mijn handtas, maar daar kan niet alles in, kleine dingen vallen door de gaatjes en echt sterk is het ook niet.

Maar nu hingen er ook wat meer milieubewuste duurzame exemplaren, en zag ik het goed dat ze maar anderhalve euro kosten? Gauw een meegenomen, ook handig voor kleine lunchspulletjes die mee naar kantoor gaan maar niet in de handtas passen.

Wel heeft de tas een lelijke opdruk, wat kan ik daar nu eens mee doen? Wacht, heb ik niet nog een paar granny's liggen waar ik nog geen doel voor had? Precies in de tint van het jute....nog even een paar tassels met houten kralen aan de hengsels, en een leuke bloem in het midden. Onder de bloem een stukje vulling zodat hij goed opbolt...



Ja, zo kan ik wel binnenkomen met mijn gepimpte boodschappentasje! Willen jullie nog een voor en na foto?
Kijk, en oordeel zelf...



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...