maandag 23 maart 2015

Geen genoeg van roze

Nee, van roze niet. In mijn kleding, scrapbooks, huisinrichting en natuurlijk vooral in mijn filofax. Niet met opzet hoor, vaak begin ik wat spulletjes bijelkaar te zoeken met als uitgangspunt een leuke washitape. Maar aangezien de helft van mijn tape in het bakje met roze tinten zit, kom ik toch al snel in die richting...

En vanwege een roze sjaal die op dit moment op de pennen staat, heeft een roze draad de hoofdrol op deze pagina. Het poppetje is een zelf aangepaste versie van een tekeningetje dat ik op pinterest tegenkwam. De scan is echt slecht, maar na al die nare ervaringen met de computer van afgelopen week vind ik het wel best zo. Gisterenavond stopte ook de wasmachine ermee door de hele zolder van een flinke laag water te voorzien (en er ligt vloerbedekking), wat volgt er nog meer???



1 opmerking:

  1. Hé wat leuk gedaan zeg! Je pimpagendaweken zijn inspirerend :) een fijne vrolijke blog ook zie ik! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...