maandag 16 maart 2015

Kriebels, frustraties en het wegwerken daarvan...

Een nieuwe computer, dat is een luxe en een voorrecht, maar ook een hoop frustratie en ongemak. Wachtwoorden die voor het gemak door de computer onthouden werden, accounts die anders en opnieuw ingesteld moeten worden, een nieuwe versie van de startprogramma's, een en al ellende dus.

Het ergste is wel dat mijn computerbestanden LEEG zijn, alle gevens zijn nog wel bewaard gebleven op de gecrashte harde schijf maar nog niet overgezet naar deze nieuwe laptop. Dus ik heb geen foto's, geen collages, niks nada noppes!

Alleen de laatste foto's die nog op mijn camera staan, en dat is dus precies waar ik deze week tussen de computerkriebels nog even rust kon vinden, met het maken van wat kaarten.

Weer met de nieuwe gelato's, gecombineerd met wat waterverf. Cirkels en vegen, spetters en kringeltjes, gewoon doen wat in je opkomt! Afgemaakt met leuke stempeltjes van Hero Arts.

He, heerlijk even gewoon iets doen dat lukt....en de linkerhelft van mijn hersens niet nodig hebben, die is al overbelast door de technische problemen! Ik ben duidelijk een gevalletje rechterhelft van de hersenen, hoe kijk jij naar de wereld? Via de link kun je dat in één oogopslag zien, snel doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...