zondag 5 februari 2012

zin in een beetje lente?

Tja, het is echt mooi buiten. Het is heerlijk dat de kinderen lekker kunnen schaatsen. Het zonnetje schijnt en de koude wind is weg...Prachtig helder vriesweer!

Je hoort de 'maar' zeker? Dat klopt, ik ben gek op de lente, en verlang nu al stilletjes naar het prille groen. De eerste warme zonnestralen en dan lekker met een kopje thee in een hoekje van de tuin.

Daarom maak ik het binnen een klein beetje kleuriger. Dit borduurwerkje is mijn eerste poging met fijn borduurwerk. Het is nog lang niet naar mijn zin, maar oefening baart kunst, dus er komen er vast nog wel meer die er netter uit zullen zien.



Oja, die chocolademelk met slagroom vind ik nu wél weer lekker....ook in de lente!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...