maandag 24 september 2012

met de wind mee....

Het heeft vast een beetje te maken met de zomer die door je vingers glipt, vandaag is officieel de zomer afgelopen. Dat laat zich ook meteen aanzien buiten, de regen valt met bakken uit de hemel, er staat een stormachtige wind en de verwarming staat hier al weer aan zo aan het einde van de dag. Hier nog even, om met weemoed naar terug te kijken, die felblauwe zomerlucht, een paar foto's die nog maar twee weekjes geleden genomen zijn bij de strandjutterskeet in Kijkduin.



Ik ben er helemaal nog niet klaar voor, heb tot aan deze week halsstarrig mijn rokjes gedragen maar wel met koude rillingen op de fiets in de ochtend naar het werk. De vestjes die ik deze week gekocht heb zijn knalrood en warmoranje, alsof ik met warme kleuren de koud kan afweren....



Het zal niets uitmaken, de herfst komt eraan, en voor heerlijke dagen buiten moeten we weer heel lang wachten. Ik ben dan weer met dit bezig en dan pak ik weer iets anders op. Een nieuwe colsjaal voor Esther met turquoise en blauw op pennen 8. Een paar layouts over de spelletjes die we spelen op mijn tablet. De naaimachine op tafel voor wat stiksels op een kaart....
Maar alles maak ik net niet helemaal af, frustrerend. Waar ik wel weer goed mee bezig ben is letten op de vitamientjes, deze groene smoothie is supergezond en ook heel erg lekker: avocado, banaan, sla, groene appel en wat soyayoghurt....mmmm...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...