maandag 1 oktober 2012

is het echt alweer oktober?

Te zien aan de vallende blaadjes en dat het om half 8 alweer schemerig is, ja, dat lijkt op herfst. Het is net of ik erdoor overvallen wordt, opeens is het niet meer lekker om in de tuin te zitten met een frisse wind en iets te koud.
Ik ben gek op de herfst, daar niet van, maar het lijkt wel alsof alles te snel gaat dit jaar. Eigenlijk zat ik nog steeds te wachten op een nazomer, met warme middagen en wandelingen op het strand.



Maar vanaf nu is het tijd om een lekkere herfstwandeling te maken, en te genieten van de bomen die verkleuren en de geur van het natte bos....



In de voortuin is alles aan het verkleuren, mooi hoe de hortensia's roze worden en de anemonen hoog op hun ranke steeltjes heen weer zwiepen in de wind....

Volgende week is er stofjesmarkt in Delft, dan ga ik warme winterstofjes kopen en achter de naaimachine, zeker weten dat het idee van herfst tegen die tijd eindelijk goed tot mij doordringt...

Hier nog een kaart van vorige herfst die het verdient om nog eens geshowed te worden...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...