donderdag 12 juni 2014

helemaal in hippie-stijl...

Ja, ik blijf in dezelfde trend, sorry als je er niet van houdt die boho-stijl. Het waait wel weer over, denk ik zo...maar de zomerse sfeer maakt alles ook zo vrolijk en losjes, dan past daar wel wat frivools bij!



Deze gehaakte barefoot sandals zijn speciaal gemaakt voor mijn oudste die dit weekend naar het surfcamp Surfana in Bloemendaal gaat. Hoe toepasselijk om op het strand deze kunstwerkjes te dragen! Na het weekend gaat ze enkele paren op haar eigen blog weggeven, dus mocht je ze ook leuk vinden ga dan eens bij haar langs op haar blog 'the sea is my cup of tea'. Ik heb driehoekjes gehaakt naar patronen uit het boek '150 bijzondere haakpatronen' van Heather Lodinsky en op twee hoeken lange koordjes van lossen gehaakt met een kraaltje aan het uiteinde, en voor de teenlus 20 lossen op de derde hoek gehaakt.


1 opmerking:

  1. Haha, ja grappig zijn ze he, die 'blotevoetensandalen'! Ik heb er ook al 5 paar van gemaakt. Ik vind het zelf ook nog wel lollig staan (inderdaad op het strand of in de achtertuin, hihi). Je dochter zal er vast veel bekijks mee hebben! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...