vrijdag 13 februari 2015

een beetje valentijn...

Je ontkomt er gewoon niet aan, in alle winkels straalt het rood je tegemoet en in de brievenbus vallen folders en aanbiedingen voor valentijnsrommeltjes. Op tv zijn er romantische films en de opdracht van de filofax groep was natuurlijk ook het gebruik van rood! En ach, wat is er mis met een portie heerlijke romantiek en lieflijkheid in deze harde wereld. Even aandacht voor de liefde en genieten van elkaar.

Het had een klein beetje een bitterzoet randje voor mij omdat ik toch echt het allerliefst mijn dochter had kunnen omhelzen, maar door een lieve bladzijde te maken in mijn agenda was er een beetje eerbetoon aan onze moeder-dochterliefde.


En vanavond ga ik met mijnheer O. naar een super-romantische italiaanse film in de stad. Lekker zwijmelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...