vrijdag 19 juni 2015

Het leven van alledag...

Heerlijk, een beetje aanmodderen in de tuin, de bloemetjes verzorgen die zich zo uitsloven om er op hun mooist uit te zien. Ze fleuren de tuin en mijn humeur op zelfs al zijn de luchten af en toe dreigend en waait er nog steeds een koude wind hier vlak aan zee.

Ik ben zo graag buiten dat ik zelfs mijn strijkplank meesleep de tuin in en daar de dagelijkse klusjes doe zoals de was strijken en opvouwen. Maar na het gedane werk ga ik ook lekker in een stoel zitten en genieten van een kopje thee, of ik fiets naar een terrasje ergens in de buurt en trakteer mijzelf op een overheerlijk appeltaartje. Nee, niet zo gezond maar wel errug lekker!!



Verder heb ik ook besloten elke dag een rokje te dragen en zo blijven mijn lange broeken voorlopig in de kast. Ik heb een lieflijk tuniekje gevonden in een tweedehandswinkel, met daaronder een strokenrokje. Het heeft roze bloemen en een kanten voorstukje, en past helemaal bij dit seizoen! En dat voor 4,50 euro, hoe leuk is dat?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...