zaterdag 6 juni 2015

In de kast, uit de kast...

In etappes laat ik mijn nieuwe hobbykamertje zien, een logische opbouw in de rondleiding heb ik niet, dus laat je maar verrassen! 

In mijn vorige post heb ik laten zien hoe ik mijn washitape opberg, en vandaag laat ik een ander idee zien dat ik van pinterest heb gehaald. Vaak koop ik kleine glittersteentjes of enameldots die op een kaartje zitten en niet makkelijk uit de verpakking te halen zijn.

Zomaar in een la gooien kan, maar dan zie je niet zo snel wat je allemaal hebt. Om daar verandering in te brengen vond ik deze tip super. Bij IKEA koop je een fotolijstje op een voet, ze hebben deze lijstjes nog steeds in het assortiment, gelukkig. Dan haal je het transparante gedeelte eruit en hangt een grote jumpring aan de bovenste rand met daaraan al je kaartjes met embellishments. 


Zo blader je makkelijk door deze flipover als je iets zoekt en het staat nog leuk ook!

Deze handige lijst staat in een vakje in de kast, dat is een computerbureau dat ik gebruik voor het opbergen van veel scrapspulletjes. Bovenop de kast staan al mijn blokjes met papier tussen steunen zodat ze niet omvallen. Op de foto hierboven zie je het vakje met de flipover en wat tasjes in Parijs-stijl. Daarin zitten stencils en masking mallen. De beker is een souvenier van een citytrip naar Parijs met mijn lieve vriendin.


Het uitschuifbare blad voor het toetsenbord blijkt reuze handig te zijn voor mijn snijmachine. Even uitschuiven en snijden en hup weer netjes aan kant... Rechts staat mijn typemachine die ik nu ook meer hoop te gebruiken nu hij wat makkelijker kant en klaar te wachten staat. Op de grond mijn zware verzamelbakken met papier. Daarboven een kastje met inkt, maar daarover volgende keer meer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...