vrijdag 18 september 2015

Een topje voor tropische stranden

Vlak voordat mijn dochter drie maanden geleden vertrok naar Bali heb ik in sneltreinvaart dit topje voor haar gehaakt naar een patroontje van Sassylove Crochet. Ze draagt het zo graag dat ze mij gevraagd heeft er nog eentje te haken. Deze keer heb ik wat minder dik katoengaren gebruikt en de kleur naturel gehouden.


Het is een geweldig leuk topje maar zo zonder model komt het niet zo goed uit op de foto. Op internet kwam ik wel dit fotootje tegen zodat je een beetje kunt zien hoe het staat bij een jonge vrouw. De foto is van de site alieexpress waar je dit topje kunt bestellen. Ook zag ik het op marktplaats voorbijkomen. Maar veel leuker om het zelf te haken toch?


Die van mij is exact hetzelfde geworden, maar dan een andere kleur! Het pakketje is nu onderweg naar Bali, hopelijk komt het goed aan en kan zij hip naar het strand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...