zaterdag 12 september 2015

Setje kaarten voor collega's

Omdat ik altijd zoveel kaarten maak, meer dan ik kan versturen aan verjaardagen of andere gelegenheden, maak ik af en toe setjes voor collega's die graag handgemaakte kaarten versturen.

Met de vele journalingkaarten die ik voor Project Life koop, heb ik snel een makkelijk kaartje kunnen maken met wat borduursteken en washitape. Door de verschillende leuke spreuken zit er voor elke gelegenheid een leuk kaartje bij...

De setjes versier ik met een topper en een labeltje. De witte houten label links komt van de Action, het hartje van de Xenos. Per setje zitten vijf kaarten met een bijpassende envelop in een dooraichtig zakje, met elkaar vastgeniet aan de dubbelgeslagen topper van een restje dessinpapier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...