zondag 7 februari 2016

Een hele rustige start...


Het zit er gewoon niet in dit jaar, geen flitsende start, geen vol overgave nastreven van hoge doelen of verwachtingen. Geen nieuwe uitdagingen en inventieve ideeën. Geen spetterende energie en geen hoogdravende nieuwe ontwikkelingen in mijn leven.

Eerder een maand van verstilling, wat meer rust en terugtrekken in dat heerlijke hobbykamertje en gewoon doen waar ik goed in ben en wat mij een goed gevoel geeft. Kaarten maken, agenda's versieren, techniekjes met stempelen uitproberen en af en toe naar buiten voor wat frisse lucht als dat heel erg noodzakelijk wordt. 

Maar het liefst blijf ik rustig binnen, steek een prettig geurkaarsje aan en geniet van rustige muziek in de hoop dat het vuurtje van binnen zelf weer gaat branden en de energie weer opsteekt. 

Dus verwacht geen grote aantallen blogposts en zeker niet veel inspirerende ideeën van mij, ach, verwacht maar even helemaal niets....dan komt het vanzelf wel weer goed, toch!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...