maandag 16 januari 2012

nog steeds een beetje ziek...

Het is een hardnekkig virusje, dat ik onder de leden heb. Ik hoest mijn longen uit mijn lijf, en doe niet veel meer dan surfen op internet, en af en toe een klein haakwerkje oppakken.
Gelukkig heb ik Pinterest ontdekt, en ben helemaal in de ban van alle leuke ideeën die ik daar opgedaan heb. Binnenkort gaan jullie daar wel iets van zien, al die inspiratie hoopt zich op!


 Maar tot die tijd heb ik nog wel een wat ouder project dat ik nog wilde laten zien. Kaarten voor zieken die een steuntje in de rug kunnen gebruiken...zal ik er eentje aan mezelf sturen?

1 opmerking:

  1. hoi Heidi, wat leuk dat je 'langs' kwam op mijn blog! Ik heb jou jaar overzicht bekeken hoor en wat is het leuk geworden en wat een werk!! Maar dan het je wel een super leuk overzicht dus ik ben zeker van plan om het bij te houden.
    Ik hoop dat je inmiddels weer bent opgeknapt?
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...