maandag 9 januari 2012

thee-kaarten

Het idee van theezakjes verwerken op een kaart laat mij niet los. Het is net een klein cadeautje wat je meestuurt, en er zijn zoveel leuke theesoorten te vinden met toepasselijke namen of toepassingen. Wat vind je van de thee van Pukka, met op het roze (!) zakje de naam Harmonise...
Of, de winterthee van Xenos met daarop een fotootje waarop een dame met handschoenen een kop thee vasthoudt, gewoon prachtig in stijl...
Dus, weer lekker verder gegaan met kaarten maken, nu heb ik de theezakjes aan de binnenkant verwerkt, als een soort mini-albumpje met twee vakjes. Ik had deze zomer Tilda-stickers gekocht die ik niet geschikt vond voor het scrapbooken, maar wel heel erg leuk om op een kaart te verwerken, daardoor is het roze-gehalte weer vreselijk hoog, ben ik bang....kunnen jullie het aan?

Om dat weer een beetje goed te maken heb ik er ook eentje in winterstijl gemaakt met sneeuwvlokken, grijs en zilver....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...