maandag 2 januari 2012

project Life 2011 bijna klaar!

Zo'n jaar lijkt voorbij te vliegen en is achteraf gezien zo weer om....behalve als je samen met een paar andere scrappers besluit een jaarboek te maken en elke week de layouts aan elkaar te showen! Ik heb echt weken gehad dat het een opgave werd en hoeveel keer het niet gebeurd is dat ik mijn fotocamera vergat mee te nemen naar een belangrijke gebeurtenis, niet te tellen.... Maar het is gelukt en al halverwege het jaar begon ik te zien hoe ontzettend leuk het is om terug te bladeren en te lezen over alle dagelijkse dingen van ons gezin.
 Natuurlijk kan ik hier niet het hele boek laten zien, sterker nog, de scans van de eerste paar maanden heb ik een keertje vakkundig gedelete tijdens kuren van mijn i-pod aansluiting (waarschijnlijk deed ik zelf iets fout, maar je moet toch iemand of iets de schuld kunnen geven!).  Een kort overzicht wil ik toch wel showen, en de laatste vier weken zijn nog in de maak, maar ook die hoop ik binnenkort af te ronden. Het geeft een afwisselend beeld met al die verschillende soorten pageprotectors, jammer dat de scans hier en daar wat scheef zijn of stukjes van de foto's afgehaald heeft.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...