maandag 30 januari 2012

me-too....

Zo noemen ze het in de marketing als je een product namaakt, en zo voelt het natuurlijk een beetje als ik nu ook kom met de kaarten die ik zelf gemaakt heb met de vlinderstempel van Iris ;-)

Ik maak er altijd veel te veel poeha van, niks simple & easy, er moet altijd weer veel gedessineerd papier bij, het liefst veel embellishments en een dot roze. Dat laatste heb ik nu eens keer weggelaten!

When a compagny copies a product they call it a 'me-too', and so it feels for me now I'm making cards using the same stamp that my daughter Iris did this week. I just can't make it as simple and easy as she does, I do have this urge to make it prettier with lots of embellishments and pink. As you can see I've left the pink out for a change!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...