dinsdag 2 oktober 2012

heel wat scrapsels..


Vergeet ik helemaal dat ik al weer aardig aan het scrappen ben gegaan, dus hier meteen het tweede berichtje van deze maand....


Ik ben druk bezig om hele oude foto's en papier dat al jaren in de kast ligt te gebruiken, want het is heel makkelijk om steeds het nieuwste van het nieuwste te pakken. Dat is ook het aantrekkelijkst, maar ik doe echt mijn best om iets te maken van dingen waar ik nu van denk, hoe heb ik het kunnen kopen!




Deze is echt so coool, de foto doet laat mij steeds in lachen uitbarsten, we zagen er allemaal zo uit op de scooter in Griekenland deze zomer...


En het lukt prima, vooral door de stok achter de deur van mijn yahoogroepje, PLOAW (project layout a week)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...