woensdag 10 oktober 2012

heerlijkheden...

Je kunt niet anders dan lekker naar buiten gaan met die mooie herfstkleuren en dat fijne zonnetje, en dat hebben we dan ook gedaan. Ik heb Hetty meegenomen naar de streek waar ik geboren ben, dat is het Gooi. We hebben heerlijk rondgestruind op landgoed Boekesteijn, koffie gedronken bij Vlaar in 's Graveland en daarna geshopt in Bussum, en weer op een terrasje neergestreken voor een kopje thee... Als laatste nog even bij Riviera Maison rondgesnuffelt en weer helemaal opgeladen terug naar de randstad...





Om helemaal te genieten van het weer binnen zitten met een kopje thee en wat lekkers heb ik een prachtige kop en schotel gekocht bij Albert Heijn. zo is het dubbel en dwars genieten!


Niet dat ik de hele dag zo ongezond snoep hoor, want ik heb de smoothies ontdekt. 's Morgens begin ik met een supergezonde groentenvariant. Deze ochtend had ik een kwart venkelknol, een hand vol veldsla, een halve komkommer en een kiwi  met wat water....heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...