dinsdag 13 januari 2015

Een langzame start en overpeinzingen in het nieuwe jaar...

Oeps, ik verwaarloos jullie een beetje in dit net nieuwe maar nu al woelige jaar. De wereld schokt op zijn grondvesten door brute acties die ik niet begrijp, maar in mijn kleine 'veilige' wereldje gaat alles zijn gewone gangetje. Ik werk, ik verzorg, ik sport, ik feest, ik troost, ik adviseer en ondertussen besteed ik alle vrije momentjes aan creƫren.


Zo ben ik weer lekker bezig geweest met nog meer armbandjes maken. Met leren veters, wire en heel veel mooie kralen. Af en toe die grote boze wereld even buitensluiten en helemaal ondergaan in de flow van zelf dingen maken en genieten van het proces. Dat gunnen we elkaar toch allemaal, ongeacht welk geloof je hebt of waar je woont? Of je stokjes beschildert, traditionele dansen uitvoert, de heerlijkste gerechten in de keuken samenstelt of hoog in een boom naar de horizon tuurt. Met geweld kom je nergens, wanneer beseft iedereen dat...


Er zijn zoveel kleuren bandjes te krijgen, leer, stof, kunststof en zelfs jeans (de onderste van de drieluik), het lijkt net zo bont als het aantal volkeren op aarde. Allemaal even mooi en waardevol. Zo kleurrijk als maar kan. People are like a world full of colourfull beads...each brilliant and unique... En ze komen pas echt tot hun recht dwars door elkaar en naast elkaar met een stevige draad verbonden. Anders blijft het maar een losse verzameling kralen!


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...