vrijdag 30 mei 2014

Voorbereidingen voor een heerlijke high-tea....

Na een hele week regen en grijze luchten begon ik hem te knijpen, zou mijn high-tea in het water vallen? Maar nee, de weergoden zijn mij toch goed gezind, want het wordt morgen zonnig en 19 graden, precies goed om lekker in de tuin te zitten en te genieten van heerlijkheden en fijn gezelschap.

Nog om mijn 50e verjaardag te vieren (ja dat is al het vierde feestje, ik doe het gewoon in gedeeltes) samen met mijn beste vriendinnen, had ik een high tea in de tuin bedacht. Maar omdat ik in maart jarig ben en het dan nog te koud en te kaal is in de tuin had ik het naar deze week verschoven.


De hele week heb ik mooie plantjes de tuin ingesleept (mijn nieuwe felroze roos is een echte eye-catcher), leuke hoekjes gemaakt met allerlei prullaria en vandaag in de keuken gestaan om een heerlijke chocoladetaart te maken. Kon ik eindelijk eens lekker spelen met die schattige roze maatbekers die ik laatst gekocht heb, zelfde vorm en kleur als de grote mengschaal. Te leuk!


 Morgenvroeg nog de hartige hapjes en de tafel mooi dekken door wat bloemetjes in de vandaag zelfversierde vaasjes te zetten, en dan zijn ze welkom, die lieve vriendinnen van mij!

Wordt vervolgd....

1 opmerking:

  1. Allereerst nog van harte gefeliciteerd. Morgen wordt inderdaad een mooie zonnige dag dus ideaal voor een high tea met je vriendinnen. Ik wens je dan ook een geweldige dag toe. Moet lukken met al die lekkernijen denk ik zo.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...