maandag 19 december 2011

gepimpte theedoos

Wat een heerlijke workshop was dat, vorige week zaterdag bij Ludiec. Pas vandaag had ik tijd om de theedoos af te maken waar ik die dag heel hard aan gewerkt heb, maar die nog niet helemaal af was gekomen.

Het leuke stempelatelier waar Judith een heel gezellige winkel van heeft gemaakt, staat vol met fantastische voorbeeldjes. Ze stempelt op een hele originele wijze, je haalt haar stijl er zo tussenuit.

Voor deze workshop 'Wintergeluk' had zij een theedoos voorzien van leuke labeltjes in het thema winter. Naast het voorbeeld dat zij gemaakt had, sleepte ze talloze andere voorbeelden met andere kleurtjes en andere stempels aan, om ons de vrije keuze te kunnen laten maken...iets wat het kiezen nog moeilijker maakte. Maar, toen ze een voorbeeld met rood en roze liet zien, was ik meteen om...dat zou hem worden!



Na eventjes lastig opstarten, zo'n blanco labeltje voor je neus...die eerste stempelafdruk is lastig.... kwamen we in een flow en bleven doorstempelen, hadden nauwelijks tijd om even een broodje te eten bij de lunch, die heerlijk was trouwens! Met erwtensoep, een heerlijke salade en verse broodjes en krentenbrood....

In sommige labeltjes zit een heerlijke verrassing, zoals een chocoladekransje en een theezakje. Zelf bedacht ik vanmiddag nog een leuke, ik zag chocolade-theelepeltjes liggen in de winkel en die zijn ook leuk in deze doos. Ook deze met het houten hartje van de Xenos heb ik zelf bedacht.  De foto's had ik al gemaakt, dus misschien plaats ik later deze week een extra foto van het chocoladelepeltje erbij...

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit hoor Heidi. Ook ik hou van de stijl van Judith. Dat sterretje heb ik ook, hij blijft mooi!!

    Gr. Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...