dinsdag 20 december 2011

kerstsfeer

Wat heerlijk om een weekje verlof te hebben vóór de kerst, het is zo ontspannend om nu alle tijd te hebben om het huis te versieren (en op te ruimen!). Om 's morgens beneden te komen terwijl iedereen zich naar school en werk gespoed heeft, de lampjes in de kerstboom aan te doen omdat het nog donker is en de radio aan met kerstliedjes...
Okee, okee, ik snap dat jullie hier genoeg aan hebben.....;-)


Omdat mijn woonkamer ingericht is met rose en donkergrijs heb ik ook mijn meeste kerstversiersels in die tint gehouden, hier weinig rood en groen!(behalve deze:

Veel kleine tafereeltjes en hoekjes met kaarsen, volgens mijn man en dochter (die houdt van strak en opgeruimd) veel te veel prularia, haha. Als ik alleen zou wonen zou ik helemaal losgaan, maar nu laat ik het maar hierbij....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...