zondag 25 december 2011

merry christmas


Goedemorgen op deze hele vroege kerstochtend! Ik wens jullie allemaal een hele fijne en rustige kerst en een gezellig samenzijn met familie en vrienden. Voor iedereen die geen kerstkaart hebben ontvangen, hier een digitale versie...

Hier mag ik dan wel heerlijk op de bank geinstalleerd zijn met een fijn haakwerkje, maar denk niet dat ik vandaag zo zit! Ik heb mijn verlof vorige week al opgenomen en ben deze dagen aan het werk. Je hoeft geen medelijden met me te hebben hoor, ik doe mijn werk met enorm veel plezier en juist rond de kerst is het heel leuk om de zorg te regelen voor de 'kerstkindjes' die geboren zijn.

Bovendien zijn we verrast met deze heerlijke mand met lekkers om van vandaag en morgen een klein feestje te maken, ziet er heerlijk uit he?


Wat ik dan nog wel wil laten zien is waar ik vanavond mee verder ga, nog twee of drie grannys haken en ik ben klaar om deze vierkantjes in elkaar te zetten voor een kussentje op de bank.


Wat zal het mooi passen bij de rest van de tinten in mijn woonkamer, grijs en roze....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...