donderdag 15 maart 2012

beetje laat...

Eigenlijk ben ik heel lang aan het twijfelen geweest om een digitale snijmachine aan te schaffen. De prijs hield mij heel lang tegen, ik stelde mij elke keer voor hoeveel velletjes letterstickers ik zou kunnen kopen voor dat geld. Maar nu raken toch echt al mijn letters 'e' en 'n' op, en worden mijn titels op layouts noodgedwongen steeds korter...
Op markplaats vond ik goedkoop een tweedehands cricut, en al heel snel was ik er hier thuis mee aan het experimenteren.

 Ooit heb ik de Slice uitgeprobeerd voor een artikel in de Creatief met Kaarten en toen heb ik ter plekke besloten om hem nooit aan te schaffen. Gerafelde snijvlakken en figuren die je niet uit het papier gedrukt kreeg, wat een ellende! Maar tot mijn vreugde snijdt de cricut keurig netjes door alle soorten papier, en kan hij aangepast worden voor andere diktes.


 Deze leuke tags en tab-dingetjes heb ik uitgeprobeerd in allerlei maten, helemaal mooi. En alvast wat titels voor layouts die ik aan het maken ben...daarvoor heb ik hem uiteindelijk aangeschaft.
Wel een nadeel is dat hij met cartridges werkt, en waarschijnlijk ben ik heel snel uitgekeken op de twee die ik nu heb. Gelukkig is marktplaats ook daar weer goed voor....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...