dinsdag 20 maart 2012

nog meer titels gesneden met de cricut

Ik ga meteen helemaal los met mijn 'nieuwe' snijmachine en alle layouts krijgen titels die met de Cricut zijn uitgesneden. Zoals deze...

En de kleine priegellettertjes van deze, wat een werk om ze netjes vast te plakken! Ik werk met een kleine blue Zig stift, maar mijn handen zitten toch nog vol lijm aan het eind!


En de onderste is mijn favoriet, nu word ik meteen al melancholisch als ik aan dat mooie Stockholm denk, maar de kleuren van deze layout geven de sfeer van die stad heel goed weer. Veel oker, geel, oranje en andere warme tinten...ik zie ons, mijn dochter en ik, zo weer op het zalig terrasje van Choklatkoppen in de zon zitten...


Voor de laatste twee lo's was de challenge om niet meer dan 3 embellishments te gebruiken naast je carstock, papier en journaling. De bloemen zijn uitgeknipt uit papier, dus tellen niet mee toch ;-) ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...