dinsdag 27 maart 2012

lekker in het zonnetje...

Tussen alle lentebloemetjes, lekker aan de tuintafel, precies zoals ik het mij voorgesteld had tijdens de koude winter....Dit is echt genieten! En laat ik nu precies deze week een weekje verlof hebben, dat is toch echt ongelooflijk goed gepland ;-) De schutting is ondertussen dezelfde kleur grijs gebeitst als de tafel, en de witte hyacint staat volop in bloei, ruik je de heerlijke geur?



Ik ben weer met van alles bezig, want buiten scrappen is niet handig met wegwaaiende papiertjes. Maar met kralen werken lukt natuurlijk prima. Gisteren heb ik deze armband gemaakt, hij heeft schattige kleine roosjes van een soort fimo. verder nog wat kleine kraaltjes met kettelstiften aan elkaar gemaakt.


Ook haken is fijn in het zonnetje, zolang het nog niet zo warm is dat de wol uit je handen drijft. Hier een kleine voorproef van de kleurtjes die ik gebruik, helemaal in paas-stijl. Wat het gaat worden vertel ik nog niet, maar komt snel hier te staan...


Ook had ik nog beloofd te laten zien hoe de bloemetjes erbij staan, op het oude plantentafeltje dat nu echt wel heel erg aan het afbladderen is, en eronder zit alleen maar roest.




Dit staat naast de voordeur, en je wordt al vrolijk als je de deur uitstapt...goed begin van de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...