donderdag 1 maart 2012

niet stil gezeten...

Het is goed een stok achter de deur te hebben, zo'n groepje meiden waarmee je afgesproken hebt één layout per week te maken. We zitten nu net in maart, en ik heb al 14 layouts gemaakt! Bijna twee per week, wie had dat gedacht... En het mooiste is nog dat ik veel oude foto's pak uit de bak met 'Nog Te Scrappen Fotos '.

Ja die heb ik echt, naast drie fotoalbums die ik voor elk van de kinderen bijhoud en de chronologische scrapalbums, is er een eenvoudige schoenendoos waar ik foto's in heb staan die ik wil scrappen.

Na het uploaden van mijn foto's kijk ik meteen welke het waard zijn om uitgeprint te worden, en die gaan dan in die doos, in afwachting van het juiste moment. En dat heeft weer alles te maken met toevallig net dat papiertje gekocht hebben waar het bij past, of opeens het verhaal van juist die foto's willen scrappen.
Nu krijgen we ook challenges, die sturen ook een bepaalde richting op. zoals hieronder bij 2 Zusjes aan Zee : scraps gebruiken.



Dus...heel veel 2004 tot en met 2010 hierboven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...