zondag 29 december 2013

Dág 2013, je was een goed jaar....!

Ook dit jaar heb ik al mijn belevenissen en kleine gewone dagelijkse dingetjes weer vastgelegd in een PL-album. Niet zo super gedetailleerd als in het jaar 2011, toen had ik een groot formaat en een dubbele layout per week. Nu heb ik een kleiner album en met sprongetjes door de tijd ongeveer drie a vier pagina's per maand gevuld. Zo aan het eind van het jaar is het best leuk om terug te bladeren, en nu al roep ik uit, 'o ja, dat was ook zo! ' als ik foto's zie van dingen die niet eens zo lang geleden plaatsvonden.

Van elke maand heb ik een layout gepakt om een indruk te geven hoe mijn PL er uit ziet. En ja, november ontbreekt...ik ben met december wat uitgebreider aan de gang gegaan in een apart album en heb daardoor wat achterstand.  Maar dat komt goed, want januari is de maand van goede voornemens. Bovenaan mijn lijstje staat dan ook netjes het afronden van het jaaralbum 2013!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...