dinsdag 24 december 2013

een vrolijk en gezellig kerstfeest voor iedereen!

Het bedrag dat uitgegeven is aan cadeautjes voor onder de kerstboom schijnt groter te zijn dan ooit. Het was een gekkenhuis in de supermarkt gisteren en vandaag zal dat net zo zijn. Het lijkt erop dat het, crisis of niet, voor iedereen toch belangrijk is om Kerst te vieren, samen met familie goed te eten en elkaar te laten zien met geschenken en veel tijd en aandacht dat we elkaar waarderen. Straks komt er weer een tijd van sober, minder en opletten, nu genieten we van het goede dat we hebben.

Ik wens iedereen een heerlijke tijd, even geen zorgen en neem de tijd voor je familie en andere vrienden die je graag ziet....Voor alle lezers die ik geen zelfgemaakte kerstkaart heb kunnen sturen, hierbij een digitale kerstgroet.


En dan nog een mooie quote om mee af te sluiten, iets om over na te denken!

Soms denk ik dat we teveel verwachten van kerst. We proberen er alle vriendelijkheid en menselijkheid voor het hele jaar in te proppen. Ik houd ervan mijn kerst beetje bij beetje het hele jaar door te vieren.
David Grayson

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...