zaterdag 21 december 2013

twinkle, twinkle little star...

Kerstlichtjes, ik krijg er geen genoeg van! Mijn windlicht, waar ik al bijna een garderobekast voor moet aanschaffen, heeft weer een nieuw jasje. Deze keer in een wollig wit garen, waardoor hij de uitstraling krijgt die bij de andere kerstversieringen past. Zijn grijze jasje hangt nu even in de kast tot de lente, net als de roze uitvoering die je in een van mijn eerdere post kan vinden, met het patroon erbij.


En de lieve kleine waxinelichtje-haakseltjes uit de vorige post, die heb ik ook voor mijzelf gemaakt met een groen kerstig randje erlangs.  Als je deze graag wil namaken kun je hier het patroontje vinden. Staat zo lief op een vilten onderzetter van de HEMA, die er ook in het rood zijn mocht je het wat traditioneler willen. Ook het grote windlicht staat op een vilten onderzetter die waarschijnlijk bedoelt is als bordenonderlegger, maar in dit geval een ander doel heeft gekregen.

Als ik 's morgens beneden kom is het eerste dat ik doe de lichtjes van de kerstboom aan en daarna de waxinelichtjes aansteken, laat kerst nog maar even wachten want ik wil hier heel erg lang van kunnen genieten...

1 opmerking:

  1. Dat ziet er sfeervol uit! En nu ik zie weer voorbij zie komen denk ik o ja....dat wilde ik dus halen bij de Hema...de onderzetters. Vanavond maar beginnen met de waxinelichtjes dan vergeet ik de onderzetters misschien niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...