maandag 9 december 2013

elke dag in december....


Naast al het haken dat ik de laatste tijd zo graag doe, ben ik ook nog steeds heel actief met scrapbooken, Het hele jaar ben ik al bezig met een jaaralbum, waar ik alle dagelijkse dingetjes in verwerk en foto's van hele gewone maar ook bijzondere gebeurtenissen in stop. Omdat december toch wel een hele speciale maand is maak ik hier een apart album voor. Het valt niet mee om alles elke dag te noteren, bonnetjes, tickets en verpakkingen te bewaren, overal foto's van te maken en ik loop nu ook al hopeloos achter omdat mijn foto's bij webprint afgedrukt worden. Maar toch levert het mij heerlijk ontspannende middagjes op als ik aan het werk ben met mijn album. En het allerleukste is om na een tijdje terug te kijken en weer te genieten van alles.. kijk bijvoorbeeld voor het december daily van vorig jaar eens hier. Grappig om te zien wat er in een jaar allemaal veranderd, en ook blijft gelukkig heel veel hetzelfde...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...