maandag 24 maart 2014

de uitnodigingen zijn de deur uit....

Vorige week al hoor, maar ik wilde ze nog niet hier showen zolang ze nog niet ontvangen zijn door mijn vriendinnen. Het is een uitnodiging voor een high-tea bij mij in de tuin, en dat zal eind mei pas worden als het hopelijk lekker weer is. Ik heb een kadertje gestempeld en er een stukje papier overheen gelegd zodat de achtergrondstempel die ik vervolgens afdruk niet door het kader heen te zien zal zijn. Daarna heb ik het midden van het kader uitgeknipt en er een ander dessinpapier achter geplakt. Op een bijpassend papier is de afdruk van de kopjes gestempeld en uitgeknipt en op de kaart geplakt, daarna het kleine tekststempeltje nog gebruikt als finishing touch. Ook van de enveloppen heb ik werk gemaakt, met een stempel van een vlinder en wat mooie sierletters....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...