dinsdag 25 maart 2014

Entering the fabulous fifties...

Tja, ik kan eromheen draaien, maar er is geen ontkomen aan. Vandaag is het 50 jaar geleden dat ik geboren ben, in de lente van 1964. Misschien dat ik daarom zo gek ben op bloemen? En zoals elk jaar staan er volop bloemen te stralen in elk plantsoen, de krokussen, narcissen en de gele brem, de hyacinthen en zelfs al wat paardebloemen hier en daar. Feestelijk toch? De mand met roze bloemetjes, kaarsen, schaal en servetjes is een kado van mijn beste vriendin die weet wat mijn lievelingskleur is....;-)



Voor  jullie heb ik ook een cadeautje, als je onderstaand link kopieert en een profiel aanmaakt bij Symbaloo krijg je een gevulde startpagina. Klik je op een van de blokjes dan kom je vanzelf op een inspirerende site waar je de leukste ideetjes op kunt doen voor haken, kaarten maken, stempelen, scrappen of op lifestyle gebied.
Probeer het maar eens, veel makkelijker dan het uitklapmenu van je browser en veel gezelliger als startpagina op je bureaublad.

Klik hier om naar de startpagina Inspiratie te gaan die ik gemaakt heb voor je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...